S8AT

Skip over navigation

  • Home
  • Foto's
  • Projecten
  • Gegevens
  • Onderhoud
  • Buiten spelen
  • Historie Lotus 7
  • Lotus 49
  • Diversen
  • PW dakje
  • Startonderbreker
  • Computer vastzetten
  • Instrument cluster
  • Uitlaat
  • Navigatie
  • Tenax sluiting
  • Stuur en naaf
  • Warmteontwikkeling
  • Vacuümslangen
  • Koelsysteem
  • Rand om de voorruit
  • Electronica
  • Koppelingskabel
  • Luchtinlaat
  • Remmen
    • Remmen voorkant
    • Hoofdremcilinders
    • Remvloeistof vervangen
  • Tankdop klepje
  • Dumpvalve
  • Ontsteking
  • 5e injector
  • Turbo
  • Slangen oliekoeler
  • Kleppendeksel
  • Tonneau cover
  • Carterontluchting
  • Kentekenplaten
  • Rollenbank
  • Motorruimte
  • Brandstofsysteem
  • Pedalen
  • Uitlaatspruitstuk pakking
  • Kleppen stellen
  • Knop versnellingspook
  • Toyo TR1 rondom
  • Nokkenas poelie
  • Drukkers
  • Stuurstangen opknappen
  • Interieurverlichting
  • Remlichtschakelaar

Remvloeistof vervangen

Meten is weten maar soms ook schrikken. Toen ik in 2017 het vochtpercentage in de remvloeistof meette liep de meter snel op naar 3%. Hoog tijd om te vervangen dus! En aangezien meten weten is controleer ik de nieuwe remvloeistof natuurlijk ook even op het vochtpercentage voordat het er in gaat. Een houdbaarheidsdatum op een potje is leuk maar je weet maar nooit.....

 

Site Map | Printable View | © 2008 - 2025 Ando | Powered by mojoPortal | XHTML 1.0 | CSS | Design generated by Artisteer

 

 

 

  • Home
  • Site Map
  • Search
  • Sign In